37+5 im şu an ama hiç ama hiçbir bekirtim yok ağrım sızım kasılmalarım sanki 6 aylık hamile gibiyim çocuk gelmeyecek gibi hissediyorum 40.haftaya kadar beklememesi lazım doktorum kemiğim biraz basık oldugu için ve bebeğim de biraz iri oldugundan 40.haftaya kadar beklemesi seni zorlar dedi bu yüzden gelsin artık istiyorumm belirtisiz direk doğumu başlayan var mı