Ben özel sektörde çalışıyorum. Ocak ayından sonra doğum izni 24 aya çıkarılıyormuş sanırım. Biz bunu 12 hafta önce 12 hafta sonra olarak mı kullanacağız. Doktorun iznine göre doğum öncesi haftamı çoğaltabilir miyim mesela 14 hafta önce 10 hafta doğum sonrası gibi bilgisi olan var mı? Ve doğum parası ne kadar olacak tahminen?