topali 18 haftalık hamileyim karın ağrım sabahtan beri geçmedi ara ara sancı gibi oluyor kabız gibiyim ama kabız değil farklı bi ağrı sizde de bu haftalarda oluyor mu böyle ağrılar veya oldu mu ?