Yaswinn Geceden beri sancı oluyo ama açıklık 3-4 cmden ileri gitmedi bi türlü, evde sancı çoğalmasını bekliyorum 🥹 napıcam bilmiyorum dinleniyorum şu an
flz3576 Yaswinn dinlenin tabi atıyorum çıkıp saatlerce gezip ayakta kalmayın yorulur zaten insan da ben 1 saat yürürdüm aralıklı otourur dinlenirdim
Yaswinn deletedmom43191 aşırı baskıdan çok hareket edemiyorumm canım çok yanıyo bi de üç dört saatte 3 kez açıklık bakıldı aşırı acıdı yani kendimi çok sıktım o da mahvetti beni
deletedmom43191 Yaswinn tamam canim ama hareket etmezsen o açıklık ilerlemez ki biran önce dogur sende rahatla vücudun da rahatlasın
Senasome Yaswinn nefes egzersizi yapmış mıydın mutlaka yap. Çömelme doğumu hızlandırıyor aksak yürüyüşü yap ve ahududu veya ada çayı içebilirsin. Açıklığına bakılırken gerilirsen stresten geri gider çocuk. Öyle yapma sakin ol gelen kişiye izin ver acıyacak diye düşünme o bakarken nefes egzersizine saniyelere odaklan. Santimin ne olduğu önemli değil bebeğinin asagiya daha hızlı inmesine destek ol az kaldı sakinleştir kendini gevşe
Yaswinn Senasome aslında gerilmem normalde ama acayip bi canım yandı anlamadım nefessiz kaldım ondan sanırımm. Yürüyüş yapıyorumm
Yaswinn Aysenurkeser aksak yürüyorum activating labor egzersizleri de yaptım normal de yürüyorum bakalım sancım var şu an
ElvinEmineeee Yaswinn rabbim yardimcin olsun canım.sancin var suyunda geliyormu? açıklığı nerden biliyorsun
ElvinEmineeee Yaswinn benimde doğumum yaklaştı amma sezeryan olacağım .kızımda sancım falan olmadan direk suyum geldi.simde de hastalandım . korkuyorum ki haberim olmadan suyum falan gider naparim diye