Mlkemlke Anneler Ağustos ayı için nasıl kıyafetler almayı düşünüyorsunuz hastane çıkışları kullanılmaz mı acaba yaz bebeği büyütenler yardımcı olsa🥰
Asdjasdj34 Mlkemlke canım benim oğlum Temmuz doğumlu çok sıcaktı herkes uzun alma falan dedi ben akıllılık ettim uzun uzun aldım doktorumuz üşür demişti daha yenidoğan sonuçta hiç kısa giydirmedim sadece evde bazen giydiriyordum .
Baysalli Mlkemlke hastane çıkışı rahat giyer ya daha yeni doğan öyle tek bodyle fln üşür bence benim de Ağustos ta olucak nasipse öyle giydirmeyi düşünüyorum
Series26 Mlkemlke bende Ağustos ta doğum yapıcam kısmetse dogdugu zaman giydirmek için uzun kollu ince seyler alıcam ince yelek falanda çünkü ilk 20/30 gün bebekler kendi vücut ısılarını koruyamıyorlarmış sonrası rahat olur inşallah ☺️
deletedmom832 Bebek bu sonuçta üşür uzun kollu pamuklu şeyler alıyoruz daha çok 🤔annem sağolsun herseyi hallediyor bende eylül doğumlu olduğum için tecrübeli😍♥️
Ertugunannesi Shylkyc bisi sorabilirmiyim muhtemelen bi kac hafta vardir aramizda benim bugun adet olcak gibi sancilarim oldu ara ara rahim bolgemde bide sabah uyandigimda yumusakti karnim simdide sag kasigimin orda bi sertlik var bu nedemek oluyor 14+4 um
Shylkyc Ertugunannesi canım tecrübe ettiğim bişey olsaydı seve seve yazardım ama hiç fikrim yok. Doktorunun numarası varsa ara istersen. Yumuşama olmadı bende ama ara ara yürümeyi abartırsam kasığım ağrıyor 🙄
Sdakrbs Mlkemlke bende temmuz sonu ağustos başı doğurucam inşallah iki üç tane hastane çıkışı alıp bir hafta kadar giydirmeyi düşünüyorum sonrasında sadece çıt çıtlı badiler giydiricem annemle öyle karar verdik
Shylkyc Series26 hadi canım 🙆 ben de hasan polatkandayım. Dede korkut parkına ineceğin bi zaman olursa arada yürürüz beraber ☺
Merveogz Mlkemlke Ben antalya da yaşamama rağmen klima ortamı olur diye cıtcıtlıları uzun kolluda aldım bı kaç adet. Bence yeni doğan azda olsa bıkaç tane alın derim🙂