Mucizem_63 22 günün sonunda kavuştuk 34 haftalık doğmuştu meme emme gücü yok sadece biberon ile sütümü yiyo her öğün sonrası kusma oluyor fazlasını mi cikartyr
serra04 Mucizem_63 fazlasınıda çıkartıyor olabılır reflüde olabılır bende hep fazlasını çıkarıyor sanıyordum ama her öğünden sonra kusunca reflü teşhisi konmuştu
gizembozdemir Fazlasını çıkartıyor olabilir benim kızımda da oluyor sık sık kusma ama sağlık ocağındaki ebe kesik süt kıvamındaysa bişey olmaz dedi