hibo 13erken bi zaman 12de cinsiyet netlesir ama belli olmayadabilir canım hele kız dediyse erken haftalarda kesinlikle bekle erkegi net görebiliyor bildigim kadarıyla ama kızda yanılabiliyorlar
Ben 16da erkek oldugunu ögrendim gösteridlerde bana bacak arasını cıkıntıyı vs bekle derim alısveriş içinse eger 15 16ları netlessin hersey
Allah gönlünden geceni nasip etsin ♥️ 🙏🏻