Merhabalar canm bende ilk gebeliğmde yüksek tansiyona doğum yaptım ama sadece şişlik varsa korkma kendini strese sokarsan o zaman tansiyonun yükselir zaten şuan normal duruyor günde 3 4 defa ölç ve yaz doktorunala görüş 14.9 üstü tehlikeli demişlerdi bana ayaklarını uzat dinlen 1 gün o zaman şişliğin falan da hafifler inşallah