Vurdumduyarlii Kızlar merhaba 38+5 teyim sabah nişanım geldi sancım kasılmam yok nst de çıkmadı daha önce böyle bir durum yaşayan var mı
yorgunannis Vurdumduyarlii ilkinde benim de 38+5te nişanım geldi sabah gece de doğumum oldu nişandan sonra sancım arttı baya
disperisi17 Vurdumduyarlii ilk gebeliğimde nişanım geldikten tam 2 hafta sonra doğurdum . Sağlıklı kucağınıza alın inşallah 🌸