sule135 kızlar merhaba. 2 3 gündür sık sık sağ alt ve orta alt karında sertleşme ve ağrı oluyor sizce normal mi?
sule135 Edum sen nst diyince benim de psikolojik sanırım ağrım arttı gibi geldi atladım hastaneye geldim nst çektirdim şimdi sonuç için sıra bekliyorum. İnşallah zamanında ve sağlıkla gelir bebişler
Edum sule135 hayırlısı olsun hakkınızda inşallah ben eve geldim.. ilaç dozu arttırıldı agrım var ama hafifledi birazda olsa sizde haberdar edin lütfen
sule135 Edum ben de eve geldim çok şükür bir sorun çıkmadı kafası aşağı ayakları yukarı çıkmış baya sanırım o yüzden ağrı yapıyormuş.