tgc1nur ben çok yorgunum gerçekten böyle her an bir sinir krizi geçirmenin eşiğindeymiş gibi hissediyorum hani böyle dolmuşsundur uzun zamandır parmağını kapıya çarpıp hıçkıra hıçkıra ağlarsın ya o misal böyle.. ama ağlayamıyorum hamileyim bir çocuğum daha var sabahları çok zor kalkıyorum ikisiyle birlikte nasıl yapıcam bilmiyorum, kızım şu an diş çıkarıyor ve bana yapışık yanından bir saniye ayrılınca ağlıyor doğuma nasıl gidicem diye düşünüyorum, sancılarım var ve şu an doğarsa küveze girme ihtimali var ilaç kullanıyorum korkuyorum ona birşey olursa diye..