Hasnur Kızlar dişimdeki dolgum düştü ve ağrım var yutkunamıyorum bile ne yapmalıyım 😞😞😞 34.4 haftalığım
Asdjasdj34 Hasnur canım bence hastaneye git doktor kontrolünde dolgu vs hersey yapılıyor benimde hamileliğimde dolgum düştü korktum gitmedim ve suan dişim iyice kırıldı
Seher_ Hasnur şuanlik uyuşturmasi için elma sirkesi ve tuzla gargara yapabilirsin gecen gün benimde eti şişti çok sanciyodu geçti öyle yapınca
Asdjasdj34 Hasnur olmadı canım sadece zamanla düştü dişim hiç kalmadı şimdi keşke gitseydim diyorum şimdi yine hamileyim yüne gidemiyorum . Artık naparlar oraya bilmiyorum
Hasnur Asdjasdj34 benim ağrım var korkuyorum iltihap kapar antibiyotik de kullanamam herhalde 😥😥 korkuyorum da
nhlblr Doktor antibiyotik veriyor hanımlar. Ben kullandım. Aynı zamanda Ağrı için karanfil yağı sürebilirsin. Bana en iyi gelen oydu
Dyg10 Ben 32 haftalıkken kanal tedavi yaptırdım. Bence bi dişçiye görünün çünkü acısı stresi bebeğe daha zarar.