btl194 ikiz bebek bekliyorum birinin çok net hissediyorum 18.den beri plesanta önde olanın çok nadir kıpırtı ara sıra onun harici hiç hissetmedim doktorum aslında o bebeğin daha hareketli olduğunu söylüyor ama malesef hissedemiyorum ister istemez üzülüyorum merakta kalıyorum her kontrole kadar iyimi diye