AnneeeG1 bende bu ay hiç girmedim aslında 26 ekimde regl olmuştum sonra 21 kasımda oldum tekrar bu ay da 19-20 gibi regl bekliyorum. Buraya girmemek daha rahattı ama bugün giresim bir bakasım geldi kim ne yapmış merak ettim iyi kide girmişim sizin haberinizde beni de yeniden toparladı ayağa kaldırdı inancım geri geldi bu ay ümidim yok zaten pek değerlendiremedim bir sonraki aylar için iyi bir motivasyon ama💕