isyo Reparista ya ben de 9+2yim 😍😍 hiç bulantı kusma olmadı normalde de midesi bulanan, yol tutan biri değilim ondan midir diye düşünüyorum 🤣 şu zamana kadar 2 kere gelmiştir mide bulantısı 2 dk sürmemiştir 🤣 Allah sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ❣
Reparista isyo benimde normaldw hiç olmaz hiç bir şeyden etkilenmem kolay kolay gördüğüm şeylerden bulanmam ama bu sefer başka 🙈 Amin canım inşallah sağlıkla gelir minnoşlar ❤️
melegiminannesi Sultan68 bugün ki tipini gördükten sonra bende oğlan dedin benle birlikte herkes oğlan dedi valla hayırlısı 😁
kutsaltiramisu Merhaba arkadaşlarr ben happy momu kullanmaya başlamıştım ama foruma yeni üye oldum. Ben de hayırlısı ile Ekim annesi olucam 🙏🏻 9+4üz.hepinize sağlıklı hamilelikler diliyorum ❤️
zehradem Bizde 8 haftalık olduk tam. Bugün doktora gittim ikili tarama yapmam gerektiğini söyledi 11.haftalarda yapıp yapmamak arasi da gidip geliyorum siz ne düşünüyorsunuz?