Son adet tarihim 12 kasımdı. Bat 10 aralıktı. Regl olmayınca idrar testi yaptım aynı gün. Silikti ama pozitifti. Bugüne kadar da hep silik çıkıyodu bu sabah yani gecikmenin 4. Gününde negatif çıktı. Regl olmadım. Sanırım kimyasal gebelikti. Açıkçası biraz hayal kırıklığı yaşadım. Buna benzer şeyler yaşayan oldu mu? Ne kadar sonra regl oldunuz? Hamile kalabildiniz mi? Yardım almak gerekir mi?