neslissss ben de bu akşam itibariyle antidepresana başlayacağım son ayımdayım psikiyatrist kullanman gerek dedi bebek doğduğunda ilk 24 saat gözlem altında olsun dedi önlem amaçlı, ilk sabahki sütünü 20 30 cc sağıp dökersin sonra emzirirsin bebeğini gin içinde de gece için süt sağıp saklarsın geceye dedi gece emzirmeyip sağdığın sütü verirsin dedi..Keşke bu duruma gelmeseydi durumumuz ama ne yazıkki anne ruh sağlığı da çok mühim. Bakalım her şey inşallah kolay ve güzel olur şifa bulur ve yavrularımıza sorunsuz kavuşuruZ🙌🏻