Noyimommy sunbloom123 şöyle ben şeker yüklemesi yaptırmıştım onların 1. Saat 2. Saat sonuçlarından 1. Saat biraz düşük çıkmış dedi doktorum ama sonrasında takip felan önermedi
sunbloom123 Noyimommy başta benim sınırda çıkıyodu onu dengelemeye çalıştım aylarca şimdide açlık çok düşük çıkıyo ya