Kızlar dün kontrolümüz vardı her şey yolundaydı fakat doktorum biraz kasılmam olduğunu fark etti bir kaç haftadır vardı hafif regl ağrısı ve kasılma fakat düzensizdi. Dün üst üste olunca nst ye bağladılar . Biraz düzenli sancım çıktı . Bir gece yatış verdiler ilaç serum vs ertelemek için ve akciğer geliştirici iğne yapıla 2 doz. Aranızda bu haftalarda bunu yaşayan var mı sizce bekletebilir miyiz doğumu ? Şuan taburcu oldum ama her an sancı gelirse yine gel dedi