prensannesi___ aynen benimde öleydi hatta bel ağrısıyla hamile olduğumu öğrendim ve aralarda sürekli bel ağrısı girdi sırtıma doğru çıkıyodu oturamıyodum kalkamıyodum resmen doktora gitmiştim bebeği etkileyen bişe olmadığı için daha önceden fıtık varsa o tetiklenmiştir dendi ama öle fıtığımda yoktu ılık duş alip yatıyodum sadece başka da bişe yapamıyodum