bsraersnn bende ilk haftalar aynı şekildeydim çok şükür yedikten sonra hiç kusma yaşamadım aşırı derecede acıkıyordum yedikten sonra kusmuyordum ama gün içinde de hep bulantı hali ağız tatsızlığı vardı 10. Haftalara kadar o aşırı iştah devam etti bende