Zxcbmdmkd Tam 10 gündür bu ağrıyı çekiyorum ne yapsam geçmedi yürümeyi geçtim yatakta dönemiyorum bile başına gelen var mı daha ne kadar sürer, normal doğum yapamam galiba böyle giderse
xseymax Zxcbmdmkd aynı durumdayım. Sağ kalçam ağrıyor benim de. Son iki gündür yatakta dönemeyecek duruma geldim
xseymax xseymax Zxcbmdmkd kaç haftalık hamilesin, dün ben mr çektirdim kalçamda kemik iliği ödemi oluşmuş benim dinlenmen gerekiyor dedi ama bugün daha kötüyüm 😕
Meltemanneolsun Zxcbmdmkd magnezyum ve parol kızlar Maalesef ki hamilelikte bu ağrılar çok olağan. Bir de bol su için
gnsb Zxcbmdmkd benimde ilke hamileliğimde vardı hemde çok kötüydü dönemiyorfım yüreyemiyordum 1 ay bir bacağım ağrıdı o geçti diğeri başladı magnezyum vermişti doktor oda ağrı yapabiliyprmuş
rzyemrykvrk xseymax merhaba benim de sol kalçam kengi batması deniliyor burda çok ayaküstü kalıp kendimi yorunca sağ kalçam da batmaya başlıyor ikidi birden çekilmez adim atamayacak gibi hissediyorum napicaz bilemiyorum
xseymax Zxcbmdmkd senin ileriymiş. Benim daha 21 haftalık. 15 20 gündür var son günlerde ağrım şiddetlendi. Ben zaten magnezyum kalsiyum kullanıyordum Zxcbmdmkd
xseymax Zxcbmdmkd mr çekilmekte sakınca yokmuş radyasyon olmadığı için. Kadın doğum doktorum ve fizik tedavi doktoru onayıyla çekildim. Fizik doktoru daha büyük bi ödem olsaydı vajinal doğum bile yapamayacağımı söylemişti ödem küçük çıktı ama beni nasıl etkiliyor 😩
Zxcbmdmkd Meltemanneolsun bütün vitaminleri düzenli olarak kullanıyorum cano ama banamisin demiyor suyuda içiyorum sıcak tutuyorum bacağımı ama hala aynı
Hcdg0806- Kızlar YouTube de gebelikte siyatik sinir ağrıları için egzersizler var çok kısa bir iki hareket onu mutlaka deneyin kendinizi çok yormadan benim agrimi onlar dindirdi resmen
Zxcbmdmkd gnsb yaklaşık 3 aydır kullanıyorum magnezyum 10 gün falan oldu bu ağrı basliyali ne yapsam bilmiyorum ki
Zxcbmdmkd xseymax canım yüksek riskli gebelik olduğum için korkuyorum açıkçası ama mr çekeceklerini sanmıyorum gerçekten dayanılmaz ağrı
xseymax Zxcbmdmkd neden yüksek risklisiniz canım, MR çekilme konusunda ben çok kararsız kaldım ama doktorlar kaygımı gereksiz buldu