zeynepkazgann Kızlar biginiz var mı devlette doğuma ne kadar ücret alıyorlar özelle arasındaki farkı merak ettim
aslhnkrts9 zeynepkazgann ben üniversite hastanesinde doğum yaptım taburcu olurken 40 tl bi evrak parası aldılar sadece , Doğum hastanesinde ücret almıyorlar
Dinolisoo zeynepkazgann sadece yabancı vatandaşlardan ücret alıyorlar devlette. Türk varandaşlarından hiçbir ücret almıyorlar.
doublemom35 zeynepkazgann sigortanız varsa sizin veya eşinizin sigorta karşılıyor 2023 martta doğum yaptım SMS geldi 5000 TL doğum masrafı bizim tarafımızdan ödendi diye. 2026 haziranda 2. Doğumu yapacağım nasipse özellerde sadece doğum 30 50 arası yine devlete giderim herhalde
Kamilemum zeynepkazgann bana devlet hastanesinde 30 bin ücret istediler özel de 39 bin sigorta ve yeşil kart olmadığı için mecburi ödenmesi gerekiyor