Kızlar göğüsümün ucu gayet iyi ebenin ve hemşirenin dediğine göre .ama bebeğim kavrayamıyor bir türlü .silikon ucu takıyorum ama onunla da süt gelmiyor .sütümü pompa ile sağıp biberon ile veriyorum ek olarak da mama veriyorum .ailem zorla ağlasın zorla alıcak yapacak bişe yok diyor bebeği çok zorladık ama çok ağlıyor ve ben o ağladıkça sinirleniyorum aileme ve üzülüyorum bebeğim için kıyamıyorum ona içim gidiyor .Ne olur yardım edin hem sütümün artması kesilmemesi için hemde bebeğimin mememi kavraması için teknik bilen varsa yazsın .şuan 10 günlük olduk .