gormez İkili tarama temiz geldi Ayrıntılı usg temiz geldi genel olarak iyi gidiyorduk Haftada bacak boyu biraz geriden geliyor dedi doktor (devlet takipçiyim) ben de neden böyle diye özele gittim ve bana kol ve bacak 4 hafta geriden geliyor dedi.. eşimle şok olduk neye uğradığımızı şaşırdık. O zaman devletteki doktor perinatolog nasıl göremedi ağlamaktan helak oldum.. ertesi gün devlete gittim 1 hoca 1 uzman 1 perinatolog tekrar gördü aynı gün ve bana öyle birşey yok 7-10 gün geriden geliyor ama korkulacak birşey yok dediler.. Zaten hassas dönemdeyiz o stresle bebeğe birşey olsa ben napcaktım. Sizlerle paylaşmak istedim
sevacano gormez Geçmiş olsun canim maalesef neredeyae tüm gebelerin karşilaşdiği bir durum hep 2,3hafta geriden geliyor diyorlar ama ben cihaza bağliyorum ya başka açiklamasi olamaz ya