nasminan Hiç bir şekilde gece uyuyamıyor saat başı kalkıyorum :) vücudum ağrıyor kendimi çok ağır hissediyorum doğum sezeryan olacak başıma ne geleceğini bildiğim halde yine de korkuyorum :) sankı yıllardır hamileymişim gibi yoruldum sizde durumlar ne ?
Anasinincani nasminan gobek buyudu hareket edemiyorum iki tane kucuk cocukla bi an once dogurwyim diyorum kazasız belasız insaAllah saglikli dogumlarimiz olsun
biranneninyolculugu nasminan ben de 32+4 haftadayım. 2,5 haftadır erken doğum riski nedeniyle yatıyorum ve zorlanıyorum. Artık yatmaktan ayaklarım kaburgalarım ağrıyor. Geceleri olmasın istiyorum :(
ikiprensesannesi___ nasminan yok daha doğrusu ben en son 4 kasımda gittim kontrole sürekli gitmek istemiyorum 29 aralık gününe randevu aldım bakalım