Kızlar masaj yaptı 1 cm açabildim dedi bebeğim baş aşağı ama yüzü karnıma dönük kafası da kaşığıma doğru kanalda değil cuma günü 40+0 yatış yapalım ufak ufak suni sancıyla başlarız dedi inşallah normal doğum oluyor çok korkmama rağmen çok fazla istiyorum ama en kötü ihtimal gelmezse bebek sezeryana alırım dedi siz buna yakın durum yaşadınız mı ?