nurbeyzz
Devlet hastanesinde özele gittim saçma sapan konuştu
Bebeğin kol ve bacakları 4 hafta geriden geliyor dedi damdan düşmüşe döndük. Fetal DNA yaptırdık oysa ikili tarama ve ayrıntılı temiz gelmişti bebek biraz geriden geliyordu ama 4 hafta değil.. ertesi gün devlete gitttm 1 hoca 1 uzman 1 perinatolog baktı üçü de 4 hafta değil dedi özele gitmek hataydı