Meryem345 ağızdan aliyorsan yapar felaket yapıyor hem de. Benim sabah akşamdı doktor fitil olarak kullanamazsan ağızdan kullan demişti sonrasında fitil yapamam diye ağızdan kullanıyordum sersem gibi oluyordum dengem şaşırıyordu bir gün kanama yaşadım pıhtı şeklinde acil doktora gittiğimde ilaclarimin üstünden de geçtik progestani ağızdan almamın hiçbir faydası yok fitil olarak kullan ki rahim rahatlasın bebeğe daha çok faydalı dedi. Bir süre kullanmaya çalış dene dedi. Ben de o gün ki kanama korkusu ile denedim o şekilde 10 gün kadar fitil kullandım günde üç kere olacak şekilde. Sonrasında şükür sorun görmedi kesti. Doktoruna sor çünkü doktor bana dedi ki ağızdan alman hiçbir fayda sağlamaz aksine dengeni sarsar bas dönmesi çok yapar demişti eğer ki fitil diyorsa fitil olarak kullanmaya çalış bir iki kullanmadan sonda alışıyorsun zaten