Seherr 4 senelik evliyim evlendigim de evin icine geldim 2 sene kaynana eltimle yasadim 2 sene berbat geçti ayri eve çıktım kavga gürültü 2 sene oldu evimi ayirdim onlarla iste esim giti 15 bin kredi cekti esya fln almak icin esim 800 bi kiraya gectik baktim olmuyor 650 bi eve çıktık oda giris kati iste esim askari ucrer aliyor aliyordu oyle boyle yemedim icmedim topladım o krediyi kapatim tmm simdi de is yok zaten esim de çalışıyo ama oyle parasini gunu gununde almiyo artk onun icin 2 ayim kaldi doğuma hic birsey yapamiyorum ne dogum icin bi param var ve bide bu evden cikmak istiyorum çıkamıyorum ev giris elbiselerimi evde kurutmaktan bıktım hapis gibi 2 iki ay kaldi doguma ne temizlik yapabiliyorum ne barkonum var ne biraey evim kirli kalmis evde avucta yok yemim ederim depresyona girmisim ne yapacagimi bilmiyorum kiralar zaten 900 800 1000 olmus hazırlik yapmak istiyorum nasıl yapacam ev kucucuk yatak odam rutubetli yeni olacak bebegimi besikte yatırsam buyum kızımı nerde yatiracam odam da yer yok valla boguluyorum😭😭😭😭😭