annekiz6141 Bebeğin kafası sağ taraf mi? Sol taraf mi? Ya ben bu ultrason dan hic bişey anlamıyorum kizimda böyle değildi ulan ben mi yaslandim ya yok artık 😄🤣🤣🤣😳😳😳
annekiz6141 deletedmom43191 emin misin? Bence orası ayak kısmı sanki şimdi daha dikkatli baktım da 🤣🤣🤣🤣
annekiz6141 deletedmom43191 hiç bişey hala anlamıyorum ya sormasam buraya sağ taraf kafa sanıcam hep doktora sorucam bidahakine neresi nere diye uf 🙊🙊🤦♀️
deletedmom43191 annekiz6141 😆😆 sag taraf kafa orta gobek sol taraf ayak 😅 sormaya gerek yok cano bizler burdayız 😅
annekiz6141 happymomis cinsiyet için daha erken haftalardayiz ama öğrenince mutlaka yazarim 🥰 sağlıklı olsun da cinsiyetin önemi yok insallahta kız olur kizima yoldaş olur benim ne kiz kardeşim ne de teyzem var 🥺