Elisa0110 Deletedmom_297 aynen aynen söylemicem ya Bi de herkes başıma doktor kesildi zamanın da doktor yolu bilmeyen şimdi Bana akıl veriyor sinir oluyorum ben çoğu konuda bilgim yoksa insanların hakkına girmemek için konuşmuyorum
Fatmanur_0416 Elisa0110 benim de çevremde herkes yaptırma diyordu doktorum yap dedi yaptırdım çok şükür sıkıntı çıkmadı bence doktoru dinle canım
Elisa0110 Fatmanur_0416 doğru diyorsunuz daha yaptırmadım doktorum da konuşmadı ama konuşulunca öyle kala kalmak istemiyorum
Elisa0110 Busranur_mnts yani böyle şeyleri bildiğin zaman daha iyi oluyor ben açlık tokluk istiyorum diyebilirim bilmeyince insan bazı şeyleri mecbur kabul ediyor
Fatmanur_0416 Elisa0110 valla ben 24.haftaya girerken bana dedi şeker yüklemesi yap bende yapmasam olur mu dedim yok dedi ben yapmanı istiyorum tamam dedim yaptım sizin de yakında söyler
Seyma190623 Elisa0110 eğer şekeriniz çıkarsa çocuk sağlıklı bi kilo almaz erkn doğum riski vs olur dikkat etmeniz gerekiyo
Yazmelegi_ Elisa0110 kızımda yaptırdım bu gebeligimde de yaptırdım ❤️ ben yaptırılması taraftarıyım. Eger gebelik şekeriniz olurda bilmezsiniz daha sıkıntı. Yinede doktorunuzu dinleyin
Elisa0110 babymom2026 doktorunuz mu önerdi ya da siz mi istiyorsunuz veya önceden şeker hastalığınız var mıydı
babymom2026 Elisa0110 önceden yoktu şeker hastalığım doktorum önerdi hemde baba tarafımda komple şeker hastalığı var ondan dolayı
Yazmelegi_ Elisa0110 evet öyleler gerçekten beni de çok korkutmuslardi ama ben sadece iki gebeligimde de doktorumu dinledim ❤️ sizde öyle yapın sağlıkla kavuşun inşallah 🌸