melikeezafer Kızlar 4. Hafta sonundayım çok açık kahve leke var ama miktarı az endişe ettim eşim kızdı evhamlıyım diye kasık ağrımda yok denecek kadar az sizce normal mi
Eda42_ melikeezafer Hamilelikte kahverengi akıntı az da olsa iyi olmaz eğer devamı olursa gidin doktora takıp edin inşallah sağlıkla devam eder