Kizlar hastaneye gittim 6 haftalık gebelik yoğun kanama ve ağrı doktor ultrason baktı kese görünmedi doktor
ilgilenmedi beta baktj 545 değer çıktı iki gün sonra tekrar bakacak şimdi ben düşük yaptım mi yapmadım mi onu anlamadım bilenler lütfen yardımcı olabilir mi .