Şu an 36+5 im son bir haftadır kasılmalarım yalancı sancılarım biraz çoğalmıştı dün kontrolde de nst de biraz sancım çıktı doktoe da biraz yavaşlatmak amacıyla progestan yazdı benim gibi olup kullanınca sancıları azalan bebeği biraz daha geç doğan var mı acaba, açıkçası şu saatten sonra doğsa da sıkıntı olmaz diyordum ama doktor küveze girme ihtimali olur falan deyince biraz korktum en azından 1 hafta daha dursa diyorum inşallah