Benim doktorum saglikliysa 2 gunde en az yuzde 60 artması gerekiyor demisti benim de beta hep sinirda arttı sagliksiz gebelikti embriyo gec olustu konjenital anomalisi oldu 15. haftada da kaybettim, sizi üzmek istemem ama sağlıksız gebelikler en baska kendini belli ediyor hakkınızda hayirlisi olsun umarim sağlıklıdır