Acccee canım daha ne kesinlikle strese girme saat farkındandır o 💕🙏🏻 Hiç canını sıkma inan stres daha kötü yapar. Kasık ağrıları ve akıntı bu süreçte zaten normal gebeliğin başlarındasın. Doktor zaten böyle bir durumda sana kimyasal derdi. Düşmemesi önemli senin ki artıyor. 3. Testte göre değerlendir. 🙏🏻