mavipinokyo81 Evet kızlar sorum başlıkta mevcut. Sömestr tatilinde termal otele gitmek istiyoruz gebeliğimin 22. Haftasına denk geliyor ortalama. Sıcak termal havuza değil de normal havuza girmeyi düşünüyorum bir sakıncası olur mu sizce?
ikincibahar_08 mavipinokyo81 benim doktorum kesinlikle havuza izin vermiyor ilk gebeliğimde denize izin vermişti bu hamileliğimde sürekli enfeksiyon olduğum için bu yaz denize bile izin vermedi
serra04 mavipinokyo81 bende ıstıyordum termale gıdecektık ama doktor katıyen izin vermedı hamıleyken havuz çok rısklı
susamannesi_ Havuz önermiyor doktorlar genelde, hijyen standartlarından emin olunmadığı gerekçesiyle. Size özel havuzsa standartlara uyulduğu sürece sıkıntı yok diye biliyorum ama toplu kullanım alanları gebelikte uygun değil. Deniz öneriyorlar yalnızca.
kizinaasikanne mavipinokyo81 ben 7-8 haftalık hamileyken antalya’ya tatile gittik ve havuzlu bi villa kiralamıştık havuzu sadece bize ait olan. Ben girdim orada havuza bir şey olmadı ama herkesin girdiği havuza girmezdim hastalık kapabilirim diye. Size de tavsiye etmiyorum
mavipinokyo81 kizinaasikanne çokta istiyordum sıkıldım çalışmaktan bize de değişiklik olur dedik ama yanlış bi karar oldu galiba :( kışında denize girilmiyor ki
ela1128 mavipinokyo81 havuz her zaman tehlikeli hamilelikte deniz daha çok önerilir ama ben girmiştim sonrasında önlem alarak havuzdan çıkıp duşumu alıp iç çamaşırıma nioli damlatıyordum enfeksiyon vs olmadı
kizinaasikanne mavipinokyo81 Denize de girmek tehlikeli canım özellikle denize gitmedik biz 🤦🏻♀️ hamileyken yapabileceğin her şey kısıtlı ne yazık ki neyse nefes alırsın sende biraz havuza giremesende
suragungor mavipinokyo81 16 haftalik hamileyken tatile ciktik doktoruma sordum gidebilir miyim diye git ama havuza girme sakin denize girebilirsin demisti denize girdim bir sey olmadi ama havuza girmek banada tehlikeli gelmisti
bluemom24 mavipinokyo81 ben 2 hafta önce gittim sapancaya doktorum önermedi ama yer ayırtmıştık artık 5er dakika ik kere girdim sonrasında hemen temiz jakuziye girdim bir sorun olmadı çok şükür
mavipinokyo81 bluemom24 ben de şöyle yarım saat kendimi bıraksam suya o bile iyi gelecek gibi hissediyorum
bluemom24 mavipinokyo81 riskleri var maalesef ama yazında gebelikten dolayı gitmek istemedik uzun yola sonrasında bebek doğmadan gidelim diye eşim ayarlamış korkuyor insan doğumunuz ne zaman nisan mayıs gibi denize gitseniz ?
budalaaurammisi mavipinokyo81 sana sadece şu şekilde söyliyeyim su hastasıyım yazın balık gibiyim ama hamile olmasam bile asla havuza girmem. Yazın sadece deniz o da güvendigim temiz oldugunu bildigim yerler. Havuz asla 👎
mavipinokyo81 bluemom24 doğumun Mayıs’ın sonunda ama doğu görevindeyim deniz yok yani buralarda anca yazın okul kapanınca memlekette gırerım denize bebiş doğduktan sonra