Kızlar ben 4.5 aylık hamileyim. Herşey 9 aya kadar halledilir ama bu bebek Arabası aklımı Çok karıştırıyor. Öncelikle evim küçük, bebek odası bile Yok beni zorlayacak birsey almak istemiyorum. bide uzun ömürlü olsun istiyorum. Bazı kişiler travel sistem al diyor ama kaba diyorlar. Bazısı kabin boy al diyorlar. Travel de puset var evet ama O puseti de belli bir süre kullanacam. Acaba kabin boy alsam ve arkasini tam yatırsam yatak gibi oluyor icinide bebek için dizayn etsem acaba yani ek yatırma desteği gibisinden birsey koysam. yeni doğandan itibaren kullanabilir miyim?