hasmom dişciye gittiğinde bçfırcala diyip gönderiyor müdehale etmiyorlar. Bide iyisine denk gelirsen bı jel sürüyor çürüme karşı korkuyormus. Bizimde ıkı önemli diş böyleydi kahverengi ve uçları azar azar kiriliyordu. Hatta üstü yanı damakta ufak iltihap beze olmuştu mercimek tanesi kadar normal demişti doktor. İçinde iltihap oluyordu. Çok şükür düştüler yası gelince şimdi gayet iyi çıktı dişi