tugceesmom Az önce yaptırdım. Eczaneden önce doktorun önerdiği kadar glükoz alıyorsun ben toz aldım 75 gr. Pet şişedeki suya onu boşalttım. İlk açken şişeyi içmeden kan verdim. Ardına hemen şişeyi tek yudumda bitirdim ve 1 saat bekledim kan verdim yeniden. 1 saat geçti geldim tekrar kan verdim bu kadar. Öğleden sonra da sonuç göstereceğim. 26+1 olduk bu arada. İlaç konusuna gelecek olursam çok abartıyorlarmış burda yok kusuyorsun, yok akşama kadar rahatsız ediyor falan diye. Şekerli su bildiğin. Beni rahatsız etmedi.