babymom2026 meyv küçücük hic bir seyi belli degil nasıl anlayalım ☺️ kese tahmini tutmuyor ya bende tutmadı 😁
yagmra ozgeBudak006 ne kadarlık benim betam 438 di dün yarında tahlil vereceğim Kese ne kadarlıkken görülmüştü
ozgeBudak006 yagmra Ben tahlil hiç vermedim canım evde test yaptım sonra doktora gıttım 5 haftalık demişti
Mrszeyna Gulsen4224 ayy doktor 10+1 de erkeğe benzettim dedi kendinden emin bir şekilde ama erken dedi çarşamba ikili testim var inşallah öğrenirim teşekkürler 🥰😊
ozgeBudak006 meyv ay hadi inşallah Rabbim gönlümüze göre versin. Benimde bir oğlum var 4 yasında bende kızı cok ıstıyorum öncelık tavıkıde saglıklı olsunlar da ama gönlu m’den geçen hep kııız 😍