Sudesahin_23 Dilarasal2201 merhaba kaçındı gün test yaptınız ovitrelleden sonra ben bugün yaptım 13.hünüm sizinki gibi çıktı profilime bakar mısınız
umutoglumm Dilarasal2201 hamilelikte de aynı oluyor canım hayırlı olsun hemen bı kan testi ver var gibi duruyor 🥹
busra1596 Kaç gün var adetine bende awox test ile 4 gün kala öğrendim şuan da beta takibi yaptırıyorum bugün haftasonu diye kan veremedim ilçedeyim evde test vardı yaptım bakar mısınız koyulaşması nasıl sizce hepsini sıra ile atıyorum
busra1596 Onun hakkında hiç yorum duymadım ben awox u ilk kez kullandım ama kuruma çizgisi bile yapmıyormuş çok şükür pozitifi bende sizinki kadar belirgin değildi benimde öyle öğrendim ama adetime birkaç gün vardı
minecikk busra1596 bende adetime 3 gün kala awox test yaptım aslında adet olacağımı düşünüyordum sadece sık idrar kafamı karıştırınca ne olacak ya diyip test alıp yaptım adetime 3 gün kalmasına rağmen awox hemen ikinci çizgiyi çıkardı
minecikk busra1596 5 haftalık daha doktora gitmedim sadece sağlık ocağında kan verdim 7 haftalık olunca gitmeyi düşünüyorum