Kuzum ben ilk kızım da almıştım 7 sene oldu. Civilden almıştım oraya gidip modellere bakabilirsin. Benimki klasik model lakin gerçekten onu bir yerlere sığdırmaya çalışmak çok zor. İlk çocuk dedim cahilliğime denk geldi. Şimdi ki aklım olsaydı kesin küçük bişey alırdım.