4lü taramam riskliydi onun biraz stresi var iki kez detaylı ultrasona girmiştim çok şükür herşey yolundaydı. Ama doğum yaklaştıkça kalbim ağzıma geliyor 4buçuk yaşında bir prensesim var ikinci prensesim olacak inşallah bütün duyguları aynı anda yaşıyorum hem ağrılar hem korku endişe birde panik bir insanım ilk doğumumda odaya gelir gelmez anestezi etkisindeyken henüz (genel anestezi) bebeğin parmakları tamam mı diye sormuşum saydınız mı ayak el parmaklarını demişim🤦🏻♀️🥹 sizde durumlar nasıl?