Benim annem 3 doğumunu musa beyde gerçekleştirdi kısmetse bende 28+5 gebeyim bende ona gideceğim kesinlikle öneriyorum çok babacan bir adam güler yüzlü eli hafif ve herşey hakkında bilgi veriyor gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz normal 45bin sezeryan 35bin doğum fiyatı 1 hafta önce aldım ama zam gelceğini söylüyorlar