beyzaa3449 gebelik başında pozitifti bende, doktor ıgg avidite testi yapılmasını söyledi. O da yüksek çıktı. Yüksek çıkması eski bir enfeksiyon olduğunun belirtisi olduğu için korkulacak bişey yok dendi. Avidite düşük çıkınca takip gerekli diye biliyorum.