Suna321 merhabalar daha önce uzun süre emzirme danışmanlığı yapmış biri olarak şunu söyliyim meme reddine sebep olan şey mama değil biberon . Bunu bi netleştirelim . Göğüs ucunuzda herhangi bir sorun varmı onu sorayım tutmama sebebi göğüs ucunuzun olmaması veya büyük olması mı yoksa sizin tutturamamanız veya bebeğinizin tutmak istememesi mi ? Buna göre tavsiyede bulunabilirim. Bundan sonra yapacağınız işlem tamamen biboron işini kesmeniz mama verilecekse çay kaşığıyla ,kaşık biboronla veya enjektörle vermeniz , göğsünüzü tutarsa da eds yöntemi ile bebeğinizi emzirmeniz olacaktır . Bebeğinizin ağlaması sizi vazgeçirmesin lütfen kendinizi bu konuda zorlayın gerekirse tüm bildiklileri odanızdan kovun 😅 derin nefes alın bebeğiniz ağlasa bile siz sakinleşin sonra bismillah deyip tekrar tekrar deneyin . Birkaç gün inanın çok zorlanacaksınız ama biborona alıştığı gibi başka yönteme de alışmak zorunda kalacak . Bebeğiniz emme işlemini sadece sizinle yapmalı , biboron emzik asla kullanılmamalı bu süreçte : göğüs ucunuzla ilgili soruma yanıt verirseniz onun üzerinden konuşmaya devam edebilirim