Selam güzel anneler, ilk bebeğimi 16 haftalıkken kaybettim evde bi anda şiddetli sancılar başladı ambulans geleseye kadar suyla birlikte bebeğim geldi bi anda. Şimdi 24 haftalık gebeyim serklajım var devamlı bi kısalma uzama ve hunileşme oluyor sürekli hastaneye gitmekte olmuyor ya belim ağrıyor ya kasığım ağrıyor her şeyi erken doğuma yormak istemiyorum gebelikte olabilir diyip sakinleştiriyorum kendimi ama yinede serklaj varken bile sancı gelse yine bi anda bebek doğar mı merak ediyorum🌸