Hilal_2302 Merhaba,kızlar ben bu ay Femara kullanıyorum. Kullanıp hamile kalan var mı ? Bize umut olacak birileri yok mu ?
uffff kizlsr devaminda catlatma ignesi yaptiniz mi? adetin kacinci gunu kullanmaya baslayip kac gun kullandiniz? tekrar doktor kontrolune gittiniz mi? ben 3 ay ince catlama ignesi icin kullanmistim simdi reglin 2. gunu femara kullanayim diyorum ama
Hilal_2302 uffff canım evet ben bugün çatlatma iğnesi vuruldum. Yarından itibaren ilişkiye gireceğiz doktor takvim verdi